Till start




Nu när lugnet infunnit sig..

2012-03-12 20:26:51

..så passar mamman på att blogga, kolla tradera, titta på familjen annorlunda, äta kvällsmat å bara njuta lite av egentiden (den lilla som finns nuförtiden). :D

Idag har jag å Mio shoppat lite tyg på Tygladan. Kommer bli toppenbra. Ska bara släpa hit mammas gamla trotjänare, symaskinen bäst före artonhundrafröstillis, ungefär.. ;) Men den funkar. Ibland. :P När den känner för det..

Ikväll har ungarna badat. Tillsammans. Det var inte det lättaste att ensam manövrera det företaget, men det gick. Blev ungefär lika blöt som dom, men dom tyckte om det iaf. :) Fick tillochmed loss en hand så jag kunde ta en bild:

 
Mina fina (och rena) ungar.


I övrigt har vi myst å busat hela eftermiddagen å kvällen..

*eskimåpuss*

Tränar nacken för fullt.. :)



Imorgon ska Nova tillbaka till dagis. Hon har längtat massor. Så hon blev glad när jag berättade att hon ska dit imorrn.. :)
Å jag å lillfisen ska till bvc.. Sen får vi se vad vi hittar på.. En promenad till hämtningen tänkte jag iaf om det är lika fint väder som det varit idag..

Nu ska jag passa på å hänga lite tvätt oxå, inte så lätt med en liten på armen eller en väldigt hjälpsam treåetthalvtåring.. ;)
Har tvättat alla kläder som Mio har fått ärva av Vincent, så imorrn kan han ha "nya" kläder på sig.. ;P


Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Låter som en väldigt bra och mysig dag : )



PUBLICERAT: 2012-03-13, 07:48:59 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Nä idag var fruktansvärd : (

Ok, hade ingen spenat och ärtorna hade gått ut, så de var lätta att "offra" för bulan. Har inga Mamma Mu böcker, så ingen aning ; )



Skall bli väldigt gott, sällan man kan/lyckas på dagtid. Lille Mio är ju inte ännu så huliganisk ;P



Kramar <3



PUBLICERAT: 2012-03-13, 21:10:17 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: