Till start




Premiär

2012-03-07 22:45:09

Idag hade vi fikabesök på förmiddagen, tant Sofia var här å hade mumsiga krokodiler med sig. :) Nova var väääldigt leksugen å fick allt med sig tanten på lite koj-bygge å sånt.. ;)

Sen har vi lagat lite mat. Idag valde Nova att vi skulle laga å äta kyckling med "banansås" (som egentligen är currysås, men det är inte så lätt att veta när man är liten. Så numera heter det banansås här hemma.. haha..) Efter maten slappade vi på soffan, kikade lite på den nya kanalen canal+family eller vad den heter.. Inget å hänga i granen direkt, tyckte jag å Nova.

Sen gick vi hem till mormor för en visit. Då fick lillkillen sin jungfruresa i bärsjalen. :) Det gick bra, när jag väl släpat fram ur minnet hur man skulle knyta den. Men sen satt han stabilt å verkade helnöjd. :) Så det får nog bli fortsättning med den. Underlättar ju att ha två lediga händer när man har en nästanfyraåring som är både högt å lågt å överallt å pillar på allt, eller bara behöver en mammakram då å då.

Inatt var jag så trött så trött när Mio väckte mig för att få lite käk. Satt å sov nästan medans jag ammade. SÅ trött verkligen. Så jag svor på att gå å lägga mig i tid idag. Men men.. Här sitter man, piggelin som aldrig förr bara för det.. :S Lär jag väl så sota för.. Men ska nog lägga mig å läsa lite iaf. Har man tur så kanske man somnar snart..


Nova som fotograferat lillebror
(ca en vecka gammal)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: