Till start




Saknar..

2012-03-17 21:19:55

..min stora skruttunge. Hon har pappahelg denna helgen, så jag å lillebrorsan får försöka klara oss utan storsasysters pussar å kramar tills imorrn kväll..

Idag har min kusin, moster å barnens syssling varit här å hälsat på. Det blev bäbisgosande, kaffe å kakor. Massa kakor. ;) Mio fick jättefina presenter; en jeansskjorta och ett par snygga mjukisbyxor. :)

Igårkväll släpade brorsan hit mammas gamla trotjänare, Husqvarnan. :)

Så igårkväll testsydde jag lite, å idag har jag sytt två örngott och lite smått å gott.. Tänkte kanske försöka knåpa ihop lite kläder till Novas dockor å mjukisdjur, för de använder för tillfället allt hon kommer över.. Om de har egna kläder så kanske de låter bli mina, och hennes. Vi får se. Jag är ju inget sömnadsproffs, å Husqvarnan har sina små egenheter, så det blir ju inte de snyggaste, men de är ju bara till för att lekas med, så..


Vi är slöa på dagarna här hemma.. ;)  

Nu ska jag ta saxen å gå lös på min porslinsblomma, den blommar nämligen just nu, å den lukten är extremt huvudvärksframkallande.. :S Så jag brukar klippa bort blommorna när de börjar lukta (stinka!) annars har jag huvudvärk inom snar framtid.. :(
Sen blir det nog lite improvisationssömnad igen.. ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: