Till start




Vååååår! :)

2012-03-14 13:20:55

Ja, idag är det VERKLIGEN vårkänslor.. :) Nästan så tillochmed jag övervägde att slänga jackan. Men nej, inte ännu. Vill inte bli sjuk nu.. Vill kunna njuta av vårvädret ordentligt.  Men nu sitter jag å Mio på loftgången i solen å njuter.. :)
 


Häromdagen fick jag en bukett blommor av Nova, som hon hade plockat hos gammelmormor.. :)

Vårtecken!

Idag har jag å Mio varit på stan å fikat med tant Therese.. :) Härligt att smita iväg lite när de stora ungarna är på dagis.. :) Där skulle dom förresten tova å karda ull idag, å Nova som tittat på Bolibompa har ju full koll:
-Mamma mamma! Idag kommer det FÅR till dagis! Å vi ska klippa dom!
Haha, visst, goodluck fröknarna att förklara för en besviken Nova att det inte är får, utan bara ullen.. Hon trodde inte på mig nämligen..

Å ni har väl inte missat?


Nu ska vi snart bege oss å hämta hem Nova från dagis.. :)


elin

såå fin han var i tidningen :)



PUBLICERAT: 2012-03-15, 09:17:18 | URL: http://kembar.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: